Наградни конкурс за песму

 

У КОНКУРЕНЦИЈИ ОД БЛИЗУ 400 РАДОВА,

ДРУГА НАГРАДА - ПЕНИЋ СТРАХИЊА

 

На крилима среће

 

Сањао сам један сан.

Био је веома сунчан дан.

Одједном се облак створи ниоткуд

и понуди ми вожњу свуд.

Дигосмо се у висине,

видех брда и долине.

Облачак који се спретно креће

и поклони ми крила среће.

Прелетех реке, шуме и планине,

истопих се од милине!

Обиђох све природне лепоте,

нагрејах се сунчеве топлоте.

Лепа је ова наша домовина!

Живети у њој права је милина!

Тамо су моји корени и преци,

ту је пажња поклоњена деци.

И док се сну ближи крај.

још бих посматрао овај рај.

Облак ме прати, лагано слеће

а ја крај њега, на крилима среће.

 


 

 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Радни састанак пројектих тимова ОШ ''Јован Аранђеловић'' и СШ ''Никета Ремезијански'' посвећен Еразмус+ пројектима

Настава у природи

Дечја недеља

Израда компаса

Угледни час "Магичан број пи"

Резултати такмичења из Енглеског језика и Географије

Израда Сунчаног сата

Пројектна настава из физике

Оживљена слова

Национални дан књиге ''Читајмо гласно''